Kółko = (T.M. - Glinnik - Inowłódz - Brzustów - T.M.)

Czwartek, 4 sierpnia 2011 · dodano: 04.08.2011 | Komentarze 0

Po pracy wybieram się na trasę:
Tomaszów - Luboszewy - Glinnik (jednostka wojskowa - Kawaleria Powietrzna)- Królowa Wola - Inowłódz (zamek)- Brzustów (najdłuższa wieś w okolicy) - Sługocice - Jeleń (bunkier) - Wąwał - Tomaszów.

W Tomaszowie nieszczęsnym trafem krew się polała na nodze. Nic strasznego się nie stało, żyje.
Później też, ale z innego powodu, komar stracił życie i po co było moją krew pić?

Trasa urozmaicona terenowo, góra-dół-góra. Lasy, pola, wsie.

Nie dosć że pod górkę, to jeszcze wiatr w twarz utrudnia jazdę, ale zapieram się mocno i jadę dalej, co tam wiatr..Kto mówił, że będzie lekko.

Przed Królową Wolą pod górkę. Chwilkę wcześniej było z górki i padł mój rekord w szybkości 44km/h, Kitus juz nie mógł więcej wyciągnąć, to jest jego maksymalna z maksymalnych.

z Konewki na Królową Wolę, ostro pod górkę © Tymoteuszka

Dom Ludowy w Królowej Woli © Tymoteuszka

tutaj będzie z górki, rekord w szybkości wyrównany © Tymoteuszka

Na zamku w Inowłodzu trwają prace.
ruiny zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - trwa odbudowa © Tymoteuszka

staw, most, a aza nim dawna synagoga w Inowłodzu © Tymoteuszka

Jeleń
Bunkier w Jeleniu © Tymoteuszka

Tomaszów
na terenie Skansenu Rzeki Pilicy w Tomaszowie © Tymoteuszka
Kategoria solo, zamki i pałace