rundeczka

Piątek, 5 sierpnia 2011 · dodano: 05.08.2011 | Komentarze 0

Z samego ranka, przed pracą, pojechałam Kitkiem do fryzjera (2km), zrobić porządek z moimi herami.

Po 17.00, po pracy, mimo, że jest cieplutko, świeci słońce, jutro już jego może nie być, z przykrością wybieram się na malutką szybką rundkę z Tomaszowa przez Wolę Wiaderną, Widerno i wracam do Tomaszowa.
Rundka liczy +- 14 km - kilometry skoryguje później.

Mam dużo dziś do zrobienia, a nie chce z tym wszystkim moich zostawiać.
Jak przyjadę, wezmę się do roboty.
Oj będzie co robić.

Z racji tego, że niestety nie mogę się pojawić na Światowych Dniach Młodzieży w Madrycie, które już niedługo wystartują, na pocieszenie wyruszam kolejny raz z salezjańską grupą na Jasną Górę.
W przyszłym tygodniu czeka salezjańskie wędrowanie - pielgrzymowanie do Matki. Tup tup, stopa za stopą.

SWE czylli Salezjańskie Wspólnoty Ewangelizacyjne JUBILEUSZ © Tymoteuszka

SWE czyli Salezjańskie Wspólnoty Ewangelizacyjne, składające się z dwóch grup: SPE i PM, czyli Salezjańskiej Pielgrzymki Ewangelizacyjne i Pustyni Miast - najradośniejsza pielgrzymka na Świecie.
Pierwsza grupa już w drodze (idą 14 dni), druga wyruszy 11 sierpnia z Byczyny Kluczborskiej, a ja razem z nią. Dojdziemy na 14 sierpnia, po czym w Bazylice na Jasnej Górze odbędzie się nasze, salezjańskie czuwanie nocne.
Kto nie był na takim czuwaniu niech żałuje.