• Temperatura -4.0°C

Ostatki :)

Wtorek, 20 grudnia 2011 · dodano: 20.12.2011 | Komentarze 3

Ostatnie moje kilometry tego roku.
Dystans powalający z nóg.
Do marketu i z powrotem.
Po pracy. Po ciemku. W kamizelce.
Oj, jak zimno....brrrrrrr. temp. - 4*C
Przed marketem Kitek mało co nie zamarzł ;) siodełko mokre, zimno w tyłek, eh.

W ciągu dnia zrobiłam mały kipisz.
Wyciągnęłam Reksia z letniej kuchni, zaciągnęłam go na dół, do kotłowni, postawiłam go koło pieca, by w zimie miał cieplutko.
Po przyjeździe z marketu uczyniłam to samo z Kitkiem - dość marznięcia w garażu.
Jutro będę robiła im dobrze ;) - bez żadnych podtekstów, proszę.
Będą czyszczone, polerowane, smarowane, tak, aby na przyszły sezon lepiej się jeździło.

uła ha, rowery dwa :) © Tymoteuszka

wyśpią się w ciepłej kotłowni, mają tu dobrze, do przyszłego roku :P © Tymoteuszka
Kategoria łódzkie, solo

Tymoteuszka
| 08:51 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj Anwi - dziękuje, dziękuje :*
Carmeliana - tak wyszło, tak musiało być, tak zaplanowałam. Luka jest, bo to poniedziałek był. I nic mi się nie chciało po pracy. Leń. :) Dziękuje.
Ale za to w Wigilię urodzin napisałam co nieco.

anwi
| 06:48 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj Wszystkiego dobrego! Wielu wspaniałych wycieczek rowerowych, sukcesów w zawodach na orientację, w zumbie i we wszystkim, czego się podejmiesz, a zwłaszcza zdrowia i radości życia!
Carmeliana
| 19:33 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Ja tu czekałam na wpis z urodzin, żeby Ci złożyć życzenia, a tu taka luka! :P Najlepszego i dużo zdrowia Tymoteuszko :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nicop