Pięknie jest, cudownie jest...

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 7

Byłam pewna, że pojadę w towarzystwie.
Niestety złe skoordynowanie ruchów, jedno z nas pojechało na południe, drugie na wschód.
Może w niedzielę się uda razem wyskoczyć?

Piękna pogoda, słoneczko na tle błękitnego nieba bardzo ładnie wygląda :)
Nie grzeje tak mocno jak to latem bywa, ale ważne, że jest.
Wieje, bardzo wieje. Później się okaże, że wiatr da mi w kość, ponieważ tak się składa, że krótki odcinek jadę z wiatrem, reszta niestety pod wiatr.
Dlatego wybrałam trasę w większości prowadząca pośród drzew i lasów.

Kierunek wschód.
Dawno nie byłam nad Gacią, więc podążam w tamtym kierunku.
Przez Luboszewy, Glinnik, do Rezerwatu nad Gacią, później przez Spałę do Tomaszowa.

w tamtym kierunku jadę © Tymoteuszka

kapliczka w Luboszewach © Tymoteuszka

kapliczka koło Dąbrowy © Tymoteuszka

kościół w Dąbrowej © Tymoteuszka

kapliczek na drzewie jest tutaj sporo © Tymoteuszka

Zmuszona wjechać od innej strony do stawu nad Gacią.
Droga na mostek to jedno wielkie bagno.
Wjeżdżam ścieżynką przez las.

staw nad Gacią z innej perspektywy © Tymoteuszka

ja, jadę prosto, na mostek. © Tymoteuszka

Nad Gacią jest kilka stawów, ten akurat jeszcze jest zamarznięty.

z mostku © Tymoteuszka

kapliczka na drzewie, blisko Spały © Tymoteuszka

W drodze powrotnej jadę na Spałę po mojej kochanej kostce bazaltowej.
W Spale zakotwiczam się.
Kajmanie, dzięki.
Tutaj jest miejsce, gdzie bardzo lubię przebywać, tutaj oddycham, tutaj odpoczywam, tutaj marzę.

charakterystyczne budynki, w Spale © Tymoteuszka

plebania, kościół i wieża ciśnień....widok, w którym już dawno się zakochałam © Tymoteuszka

kościółek w Spale od frontu © Tymoteuszka

Ukrzyżowany, na ścianie kościoła © Tymoteuszka

Wyrok - pierwsza stacja Drogi Krzyżowej przy Kościele Polowym w Spale © Tymoteuszka

wieża ciśnień w Spale i moje ukochane drzewo © Tymoteuszka

...by się nie zgubić © Tymoteuszka

W drodze do domu.

dopóki nie wyschnie, bleee, jakoś to coś ominęłam bokiem © Tymoteuszka

W Tomaszowie, jadę przez park.

Wolbórka w Parku Solidarność i stare budynki fabryki © Tymoteuszka

Kitek w parku © Tymoteuszka

Kiedy położyłam Kitka na ziemi, niezauważyłam, że łańcuch spadł z kierownicy.
Dopiero przed domem okazało się, że nie mam jak go podpiąć do płotka, od razu mnie olśniło, że zamknięcie musi leżeć na ziemi w parku, wróciłam się w to samo miejsce i odnalazłam.
Zguba leży, ufff.

zguba © Tymoteuszka

Zimno, ale słonecznie, choć po godzinie 16.00 już słoneczko powoli zachodziło.

Tymoteuszka
| 21:44 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj alistar, jescze piękniejsze są te ze strzechą :p
alistar
| 19:30 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj Gont i łupek - dwa najpiękniejsze rodzaje pokryć dachowych! :)

Wpakowałam się wczoraj w mlaszczące błoto - zdegustowało mnie, a opon jeszcze nie uzdatniłam ;P
Tymoteuszka
| 10:16 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj k4r3l, nie wiedziałam nawet, że taka piosenka istnieje :)
thegenerat, to niech Cię nie ciągnie ;p
sssuja, dzięki, następnym razem będę go brała pod uwagę, choć tak do końca ułożyć trasy bez niego się nie da :p
Anwi, nie znasz, ponieważ jest on najmłodszy bo utworzony w 2006r z Rezerwatów w okolicy, rezerwat o pow. 85,89 ha. Rezerwat Gać to mała rzeczka, żeby ją nie nazwać strumykiem, z licznymi rozlewiskami i bagnami, czyli jest bardzo długi, a swój początek ma właśnie w Spale. W wodach Gaci spotkać można pstrąga a w zbiornikach prowadzona jest restytucja raka szlachetnego. Obok Gaci biegnie asfaltowa droga niczym ta z San Francisco (góra-dół-góra). Niopodal Konewki znajduje się bunkier "Konewka", długości 380 metrow, a niopodal stała była rezydencja Edwarda Gierka - niestety, niedawno została zburzona.

anwi
| 20:45 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Rezerwat nad Gacią- nie znam. Myślę, że kiedyś jednak tam trafię.
k4r3l
| 08:45 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Ładna ta Spała, ale z nią to mi się kojarzy tylko jeden kawałek:
http://www.youtube.com/watch?v=lIWemIOMvxE :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie