• Sprzęt Czarny Bocian

Alistar na tomaszowskiej ziemi - dzień 3 - poniedziałek

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 8

Po wspaniałej niedzieli z Alistar pora na przejażdżkę poniedziałkowym po południem.

Z racji tego, że poniedziałek jest dniem pracującym, od 9.00 do 17.00 jestem w tejże pracy :)

Z Alistar jestem umówiona lekko po 17.00 :)

Chmury straszą, więc z lekka zmieniamy plan dzisiejszej krótkiej wycieczki i nie oddalamy się za bardzo od miasta, by móc w każdej chwili spokojnie wrócić.

W kolejności dziś mamy do obejrzenia:

1)Źródło wpływające wprost do Pilicy
2)Małe Groty
3)Groty Nagórzyckie
4)Krótka i mała ;) wycieczka zabytkami miasta.

grosiki czerwone :) © Tymoteuszka

bóbr wcina, to co przytachał przed chwilką //okolice Niebieskich Źródeł// © Tymoteuszka

przejście pod mostem dziś wygląda tak :p © Tymoteuszka

a schody tak :p © Tymoteuszka

Bardzo lubimy zjeżdżać z góry :)
Podjazdów już nie za bardzo ;)

uwaga!! Alistar mknie, niczym torpeda :) © Tymoteuszka

ja taka mała, Groty Nagórzyckie takie duże :) © Tymoteuszka

Elektryczny Pałac rodziny Knothe z XIX w. na Placu Kościuszki w Tomaszowie © Tymoteuszka

kościół ewangelicki na Placu Kościuszki w Tomaszowie - jeden z najstarszych zabytków Tomaszowa (1825-1832) © Tymoteuszka

Pałac Ostrowskich w Tomaszowie z 1812r. //obecnie siedziba muzeum// © Tymoteuszka

zachód słońca pomiędzy kamienicami © Tymoteuszka

kościół św. Antoniego Padewskiego w Tomaszowie, 1862-1864 © Tymoteuszka

Pora wracać.
Zaglądamy jeszcze do Kauflandu po butle wody.

Dziękuje przemiłemu Gościowi za kolejny fantastyczny, choć krótki dzień z rowerem :)
A jutro, czas rozstania :(

alistar
| 21:35 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Piękna była ta wycieczka, choć krótka :)
Groty były super!
No i nigdy jeszcze nie widziałam na żywo bobra!
mors
| 13:12 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj A mi ta grota skojarzyła się z tymi biblijnymi. :)
Tymoteuszka
| 12:32 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Bóbr został ustrzelony dzięki temu, że tachał coś ze sobą, kontem oka to zauważyłam, zatrzymałyśmy się i popatrzyłyśmy. Zaraz koło nas zrobił się tłum ;) i bóbr się wystraszył i schował. Ot, cała historia z bobrem w tle. Sympatyczny był i grubiutki :p
anwi
| 19:54 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Że też Wam się udało ustrzelić bobra! Super-premia!
marcinpt
| 17:46 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Pałac jest w stylu eklektycznym,charakterystycznym dla końca XIX w. A Tymoteuszka celowo nazwała go "elektrycznym," aby wpuścić trochę prądu na blog. I to jej się udało. "Uderz w stół, a nożyce się odezwą". Fajne zdjęcie "Tymoteuszka w dziupli", brawo! I ta ręka prężnie wsparta na kolanie, a delikatnie zwisająca dłoń w rękawiczce ... Pomysł do rozwinięcia...
SylaNaRowerze
| 14:21 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Czemu pałac rodziny Knothe jest elektryczny? :)
Tymoteuszka
| 11:24 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj hehehe, a ja dziuplą ;)
amiga
| 11:17 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Raczej nazwałbym ją grotką :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz