• Sprzęt Czarny Bocian

Poranek dnia drugiego i dentysta wieczorem

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 2

Wstaje po 6.00, a miałam po 5.00, ale co tam.
Wyglądam za okno, mokro, przecież miało nie padać!!!
Już dość się wypadało, wczoraj.

Wyściubiam nosa, no nie pada, ale jest mokro i wilghotno, czyli nie za ciepło.

Myślę, ubieram gacie rowerowe, myślę i jeszcze raz myślę.

Wystawiam Bociana i jadę.

Jadę w kierunku cmentarza, do jednych dziadków, drudzy leżą na drugim, jutro rocznica śmierci mojego dziadzia Remigiusza :*.

Już tak mam, że częściej rozklejam się w domu, myśląc o tych, których już z nami nie ma, jak na cmentarzu.
I tak było i tym razem. Często o nich myślę.

Zanim odwiedzę grób dziadków, jadę na krótką rundkę, zmusza mnie do tego sytuacja, gdyż cmentarz jest otwarty, ale każdy kiosk ze zniczami zamknięty.
Wrócę tutaj jak przyjadę z rundki.

Po drodze wpadam do Informacji Turystycznej w wiadomym celu:

ta jest moja :) reszta rozdana :) //gramy?// © Tymoteuszka

Kilka map wcześniej pobrałam, ale je rozdałam :P
Ta będzie moja.
Więc pora się spieszyć z odnajdywaniem punktów, bo do końca roku już mało czasu zostało, a biorąc pod uwagę moje marudzenie, to będzie to długo trwało, gdyż: raz będzie za zimno, raz będzie za mokro, raz będzie za późno...... :)

Wieczorowej rundki chyba nie będzie, bo idę do dentysty - trzymajcie kciuki, proszę.